fredag, augusti 24, 2007

Idag börjar simningen igen!! Det ska bli så roligt. Jag har fått nya badbyxor och allt. Med båtar på.

För några dagar sen var vi hemma hos Anna-Märta. Hon hade gjort jättegoda hallon. Jag fick äta flera stycken. Mums! Sen sov jag där, men bara en kort stund. Efter vilan åkte vi till ett mörkt, konstigt ställe. Det hördes spännande ljud och det fanns fina saker att titta på när det kom ljus på dem. Jag tyckte bäst om gitarren. Jag fick åka hiss också.

Jag är ganska bra på att åka hiss nuförtiden. När vi åkte till Finland fanns det jättebra hissar på båten. Det var perfekt utsikt i de hissarna. Alla japanska tanter och farbröder tyckte jag var jättegullig och vinkade till mig. På japanska. Det ser roligt ut.

Igår var vi på utflykt med Ebba och Vilda och deras mammor. Ebbas pappa var också med. Det är skönt när det inte bara är tjejer jämt. Vi åt äpple och lekte lite. Sen kom Ida och hennes mamma. Som om inte det vore nog så kom Jessica som en överaskning. Det var så bra för då fick jag gå på gräsmattan. Man orkar ju inte sitta stilla och läsa tidningen hela tiden ju.

Antal tänder: 3

Inga kommentarer: