söndag, augusti 26, 2007

Det var toppen på badhuset i fredags. Jag lärde mig ett nytt dyk, lätt som en plätt, sen glänste jag med alla mina andra färdigheter från förra kursen. Det är så himla roligt. Jag var nog gladast av alla. Det var kul när pappa var med också. Sen fikade vi innan vi åkte hem. Pappa gav mig GB-Sandwich. I smyg. Mamma upptäckte det när hon såg chokladen runt munnen.. typiskt.

Jag fick leverpastejsmörgås till frukost idag. Smörjigt, men gott.

På fredag fyller min pappa år. Jag undrar just vad jag ska ge honom. Ett Sauna-belt kanske?

1 kommentar:

farmor sa...

Hej Jonathan!
jag har väntat sååå att DU ska skriva i bloggen.
Vad fick pappa i födesedagspresent?
Har DU växt något?
Några nya tänder? Utflykter?
Du behöver inte som Farbron i TV, Magnus Uggla, skriva flera gånger om dagen och en ha massa roliga tävlingar, baara lite mer ofta.
Kram FARMOR