fredag, juli 27, 2007

Här händer det grejer må ni tro. Om jag tar sats med gå-stolen och sträcker på mig ordentligt, så når jag att peta ner en massa cd-skivor. Men nu är de borta.

Jag har fått en ny stol att åka i. I pappas bil alltså. Den är blå och svart. Och rätt stor. Jag tror jag ska få åka den i morgon. Hoppas. Man är alltså ingen pyttebaby längre.. Nu är jag lagombaby. Just det.

Igår var mina kusiner här. Sebastian är stor fast liten. Det är jättekonstigt. Men han pratar så bra med mig, snällt liksom. Jesper hade namnsdag igår. Jag glömde säga grattis. Typiskt.

Sen har jag lärt mig ett nytt ord: Backman. Men jag kan bara säga det tyst så ingen hör. Han som lärde mig det var också här igår. Det verkade vara ett viktigt ord att kunna.

Idag fick jag gräddstuvad pytt i panna. En alldeles för stor portion, men helt ok. Jag har borstat tänderna 3 gånger idag. Med den frekvensen lär jag sannolikt få användning för alla mina 458 tandborstar. Inte mig emot. -Tandkräm är mums.

Inga kommentarer: