torsdag, juli 19, 2007

Jag har blivit jättesäker på att rulla boll med pappa. Speciellt bra går det med golfbollar. Så klart. Pappa rullar till mig, jag fångar bollen och sen kastar jag iväg tillbaka till pappa. Vi kan sitta hur länge som helst. Nästan. Tills pappa tröttnar i alla fall. Jag gissar att mamma tycker vi är tråkiga. Jag tycker bollarna smakar rätt gott också.


Idag träffade jag Anton. Det är han som nästan slog en golfklubba i huvudet på mig sist. Nu var han snällare. När vi fikade fick han äta chokladbiskvier. Sen smörjde han in sin mage med den. Utanpå alltså. Hans mamma tyckte det var lite dumt.


Min fina filt som jag fått av Jessica ska åka på uppvisningsresa. Jessica ska visa upp den för en massa människor. De kommer säkert klappa i händerna för att den är så fin. Jag brukar ju göra det.


Idag fick jag makaronigryta till lunch! Tjohoo! Betyg 5+


Inga kommentarer: